läskigt

Fredagkväll låg jag hemma o försökte se film på min cpdator. Gick sådär. Kände mig inte så pepp på att gå ut trots att Erik spelade på Obaren o min bästaste Lisa skulle dit.. Så jag somnade ist runt halv tolv. Ganska skönt faktiskt!

Lördagen spenderade jag på stan, shoppade mig glad. Hittade vårjacka, jeans, kavaj, kjol o en tshirt. :) Det är sant, man blir glad av shopping! Sedan kollade jag på film. "He's not that in to you". Så sant som det är sagt. Många sanningar igår. Sedan skuttade jag iväg till Lisa för lite middag o vin, plaskade mig fram genom massa pölar.. djupa pölar. Blöt om fötterna men både skorna o fötterna hann torka innan vi begav oss av mot "Seth the world on fire" o "Hemmafesten". Mötte upp Anna vid Hötorget o ja... kom väl hem runt halv fem.

Efter en sjukt trevlig kväll så står en jävla full man utanför min port o jag kan inte gå in! Han är läskig o skrämmande. Han kan knappt stå, vinglar o är aggressiv o vill veta var han är o fast jag sagt var han är lämnar han mig inte i fred o när jag försöker låsa upp trycker han igen dörren för mig o jag hotar med att ringa polisen. Förklarar flera gånger vilken gata han är på o till slut lyckas jag få upp dörren, smita in o smälla igen den framför näsan på honom.. han vinglar iväg... puuuuh.. Första gången någonsin i Sthlm som jag är med om nåt sånt. Så, don't worry!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Huvva vad hemskt! Tur det slutade bra! Du får passa dig där i storstan! ;)



Kram

2010-02-28 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0