Tröttmössa

Guuuu va trött jag är, känns att man fått mycket frisk luft o rört på sig! Härligt! Den fina mössan som jag har på bilden har jag fått av min kusin Ulrika. :)


Just nu ligger jag o lyssnar på William Fitzsimmons, filosoferar o skriver lite här. Imorrn åker jag hem till Sthlm. Jag hade lite lappsjuka men den har gått över o nu ångrar jag nästan att jag ska hem. Eller näe, eller jo, eller nää jag vet inte. Vad ska jag göra hemma? När man har varit singel i nästan 2 år o de flesta runt om kring köper hus o gifter sig o skaffar ungar eller flyttar ihop eller bara planerar parmiddagar (o glömmer bort sina singelvänner)... Ja då undrar jag ibland vad det ska bli av mig, o just nu är frågan mest vad ska jag komma hem till? En dag innan nyår. Och jag har ingen lust att fira ett nytt år, inte just nu. Jag trivs ju med det mesta men så får man sina bakslag o det drabbar alltså mig dagarna innan nyår. Hahhhahahaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0