Shopping in San Diego!

Igår va jag ute på stan o shoppade lite. Smink på MAC, solglasögon o shorts. Försökte hitta färgpennor men måste nog googla. Sephora hittade jag inte heller trots att jag vandrade runt hur mycket som helst! Frimärke hittade jag inte heller, vad är det här?! :) träffade en tant o pratade ett tag o sedan visade det sig att hon va från Västerås! Hon hade bott här sen -86.

Har skrivit ett brev till aunt Helen i Long Beach om att jag är här o gärna vill träffa dem. Måste få iväg det idag o sen hoppas jag de ringer till mig! Igår va det mulet o regnade faktiskt massor på morgonen. Hoppas det är soligt idag. Kl är fyra på natten. Vaknade o va rätt pigg måste va tidsomställningen!

Paulina (Fredriks exfru) fyllde år igår så vi va o käkade på Appelbees. Stora portioner o stora drinkar! Höll på däcka! Somnade i soffan halv elva när vi kom hem. Zzzzz nej måste sova mer nu.  

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag skickade telefon nr till aunt Helen, via FB.

Kolla där.



KRAM

2010-04-29 @ 13:58:01
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=06202704

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0