Phonecall

Nu har jag ringt till faster Helen. Hon var jättetrevlig! Hon pratade om Cornelia o Ingeborg o moster AnnMari. Hon förstod vem jag va o ville väldigt gärna träffa mig. Tyvärr var hon lite stressad då det lät som det hänt lite saker. De va precis på väg in till sjukhuset. Jag gav henne Fredriks nr o sa att hon kan ringa när hon har tid o att jag stannar här till 14 maj. Så nu väntar jag bara på att hon ska höra av sig till mig efter helgen.

Fredrik o Paulina har åkt iväg till Arizona. Jag ville inte följa med. Känner mig som tredje hjulet även om det kanske inte är meningen. Men de verkar typ nykära o då kan jag ju inte hjälpa att jag känner mig ivägen. Hade heller ingen lust att ta in på motell med dem om vi skulle va tvungna att övernatta någonstans eftersom det va en bra bit att åka. Istället steker jag på balkongen men ska nu gå ner till poolen ist. Hoppas ni har en fin Valborg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0