uppdate

Ok... det va ett tag sedan jag skrev. Har inte haft så mycket att skriva om. Eller egentligen massor, men jag har inte orkat. Jag har kommit fram till att jag ÄLSKAR mitt nya liv. Det är underbart att bo i en egen lägenhet på söder, träffa mina vänner när jag vill, träna o äta precis vad jag vill utan dumma kommentarer från en karlslok. Konstigt att jag inte förstod tidigare hur illa ställt det va, men bättre sent än aldrig.

Jag hamnade av en slump på mitt ex sida på fb igår o såg en av anledningarna till varför hela vårt förhållande va misär. Min första reaktion: Fy fan jävla bitch!! Men efter fem sekunder.. LOVELY!!! Hon är så jävla patetisk. Han kan gott fortsätta höras med den där apan... Självklart ska man ha sina ex som vänner men inte sånna som inte respekterar en ny relation. Hur som helst, its over and no one is happier than me! :) :) :) Detta betyder förstås inte att jag har glömt alla lyckliga stunder vi hade men förhållandet vi hade skulle aldrig ha hållt i längden. Respekt!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

BRA där gumman!!! heja heja heja :-)

2009-10-08 @ 20:57:52
Postat av: madde

Punkt.



Mkt bra Mia=)

2009-10-10 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0