uppiggande

Efter att ha försovit mig rejält kom dagen ändå igång o efter en relativt lång dag på jobbet va det dags för Street Dance med Camilla. Åh vad jag längtat! Måndagar är tamejtusan det bästa jag vet - måndagsdans! Camilla är så grym! Idag hade jag lyckats lura med mig Linda. Hon va så duktig! Nu hoppas jag att jag fått en ny streetdancekompis!

Anna har bjudit med mig på en halloweenbal 27 oktober, med fokus på vacker ist för oigenkännlig! Härligt att äntligen få damma av festblåsa o finskor! Det är för få glamourpartyn o finfester! Det behöver verkligen inte vara stelt o tråkigt bara för att det är finkläder på! Det beror ju mest på vilken inställning man har o vilka människor man umgås med! Jag ser fram emot halloweenbal! Kanske det finns en prins där med?

Men först, after work på fredag! Spännande att se var vi ska ta vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0