lördag

Vilken bra rubrik. :) Jag har inte gjort mycket idag, har haft ont i halsen senaste dagarna så tänkte lika bra att passa på att vila medan jag kan. Under veckorna hinner jag ingenting känns det som, mörkt när man vaknar o mörkt när man kommer hem. Jag måste va frisk till måndag för då är det Street Dance som gäller!

Igår va jag dock på aw med Sofia o Sophia, mötte upp Ira o hennes kollega med vänner o så sprang vi på deras gemensamma vänner Ted o Anil. Från en soft aw på AG förvandlades den till en helkväll och slutade på Spy Bar. Jag hade faktiskt riktigt roligt på spyan, måste bero på det roliga sällskapet! Hur som helst va jag ovanligt lugn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0