var e min nyckel??

Började i vanlig ordning med fredagsvin på jobbet, men denna gång lite champagne först o sen rosébubbel o lite vitt. Sen en bortglömd aw på Gerdas. Fina Lisa joinade oss... Sol o massa glada folk! Senare drog jag o Lisa vidare till Lokal o sa hej till Bartendern, tog en gurkdrink (yummie in my tummie), en snabbis upp till lägenheten för att lämna grejer o slarva bort min nyckel... Vi letade o letade, vände upp o ner på rummet men kunde inte hitta den o till slut tänkte jag att nu skiter jag i den o så får jag möta Malin senare. (Dumt beslut visade det sig senare men ibland e man inte smart o för övrigt har jag fortf inte hittat den. Var katten har jag lagt den?!) Kollade in Pom Pom men där hände nada, gick till Obaren nada fun där heller, slutligen East. Där dansade vi bort natten....

Oh my God, va jag hade ont i fötterna när jag kom hem! Stod utanför porten 20 min o väntade på Malin, frös o hade så sjukt ont. Dumma slarviga jag! Var la jag nyckeln? Kunde knappt stå el gå, så gissa om det va skönt att lägga sig ner i sängen?! Innan jag somnade så vände jag o Malin upp o ner på rummet igen, utan resultat. Dock blev det inte mycket sömn, för jag somnade väl runt fyra o kl sju vaknade jag med ett ryck. "Va tusan? Varför har inte klockan ringt??" Jo för att jag bara ändrat på tiden på larmet som endast ringer på vardagar... *suck* Stressad som en tok, slänger mig i duschen, klär på mig o rycker åt mig lite grejer o springer till tåget. Hann precis i tid... Underbara Ingrid hade fixat jättegod frukost till jag kom fram till Nyköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0