twilight

Igår åkte jag till Nyköping. Middag hos familjen Carlsson med pappa o Anette. Väldigt mysigt o trevligt. Skönt att bli lite ompysslad efter en ganska så lång men väldigt rolig natt. Som ni ser på bilderna i tidigare inlägg så va det inte så många som kom i rött... Hur svårt ska det va? Står det rött på inbjudan så kommer man väl i rött?! Hur som helst så va det världens trevligaste fest! :) Städningen dagen efter kändes väl sådär..
Imorse tog vi iaf en liten promenix till tåget o jag kom till jobbet right on time. Det tar knappt en timme från Nyköping till Sthlm. Skulle lätt kunna tänka mig att bo där. Jättemysig stad!
Efter jobbet blev det måndagsfunk i vanligt ordning. Helt slut efter världens roligaste pass! Kom hem o lagade middag med Malin o sen blev det kaffe, bulle o helt underbara filmen Twilight! Känner mig lycklig efter att ha sett den... Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0