repris

I fredags va jag så trött att jag gick hem o däckade efter jobbet. Det va ganska lugnt på jobbet men jag hade sovit dåligt... grubblat på saker som hänt... Det va inte boken, jag lovar. Det är för övrigt "Män som hatar kvinnor" som jag läser.

Men iaf, jag däckade när jag kom hem.. Sen ringde Malin o väcke mig ur min koma o sa att vi skulle möta några vänner på söder, att jag måste rycka upp mig, inte ligga hemma o deppa. Fine, sa jag o slänge mig i duschen. Men sen gick vi ändå inte till söder utan hängde som vanligt på Lokal. :) Träffade som vanligt Curry där o sen kom Christian från jobbet. Senare dök Joanna o Anna upp... Det blev en lugn o trevlig kväll, låg i sängen före tolv men va glad att Malin sparkat upp mig!

Vår nya vän Curry!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha så curry e hans nya namn =)

2009-05-24 @ 18:56:30
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0