lördagshäng

Först blev det lite pastasallad o läsa i boken. Sola o ta det lugnt medan tvätten skötte sig själv.


Sen kom Lisa med lite cash, o då gick vi o köpte glass på Glassfabriken! Gott som tusan! Lisa tog violglass o jag tog choklad. Det va tur att Lisa hade cash! Annars hade vi inte fått nån glass för de tog inte kort... Dessutom va mitt kort hemma.

Efter det tvättade jag balkongmöblerna så att vi kunde äta middag på balkongen. Firade första middagen på balkongen med lite vin o när det blev för kallt för att sitta ute tog vi en tur till Ljungan. Där mötte vi Lisas syster Therese med vänner. Det va en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Söta skor!!! Var finns de att få tag på? Inte här antar jag...?

2009-05-03 @ 22:19:22
Postat av: Mia

Maria: Skorna kommer från Din Sko. Köpte dem på rea i slutet av förra sommaren. Värsta fyndet för 99:-

Annars håll utkik på Indiska för där brukar det finnas fina. :) Kram!

2009-05-04 @ 12:41:49
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: Maria

Jasså, typiskt! Ja de var verkligen skitfina!! Vilket grymt fynd! Jag ska hålla ögonen öppna...men eftersom ni där nere ligger lite före oss i mode kanske de ligger på rea här den här sommaren? Ha ha...hoppas!

Kram

2009-05-04 @ 19:35:58
Postat av: photom

det ser jävligt gott ut :D

2009-05-05 @ 12:02:10
URL: http://photom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0