deklarationer

Igår åkte jag till Nyköping för att träffa pappa o Anette innan de åkte tillbaka till Jämtland. Vi åt middag med Ingrid o Bosse, kollade på tv o så läste jag lite i min bok. Det va supertrevligt, as always. Men boken va läskig så sen hade jag lite svårt att somna... hehe... jag e lite lättskrämd...

Nu sitter jag på Ceterus o skriver ut en massa deklarationer. Jobba på en ledig dag? Jao, vad ska man annars göra? Tycker liksom inte att jag gör så mycket vettigt. Visst jag har ju ett jobb, men annars? Träna, hänga med vännerna, gå på Lokal? Jo, det e ganska soft iofs... men vettigt?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är väl lite soft att jobba med deklarationer också.....



Skönt att vara hemma nu, och få sova i sin egen säng.

Imorgon blir det tvätt och uppackning.

KRAM

2009-05-21 @ 22:58:37
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=01130457

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0