back in town

Igår jobbade vi 10 timmar. Jag va lite slut i huvudet men piggnade till efter en jättegod middag. Oxfilé, potatiskroketter, bea, vitlökssmör o rött vin. Jo en får tacke!!! Sen lite ost på det med. Mmm.. Satt o surra ett tag o sen försökte jag sova. Sömnen ville inte infinna sig så läste ett tag i min bok. 

Imorse ville jag inte kliva av tåget... Boken är så spännande! Dessutom vet jag att jag inte kommer ha någon ro till att läsa den nu när jag är hemma. Idag jobba, sen städa, imorrn fixa 30-årspresent, fixa grillgrejer o sen kalas. Efter det är det söndag o då är jag förmodligen inte alls 100 % fast då kanske kanske man kan läsa lite iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Malin W

Vad läser du för bok? Blir nyfiken?

2009-05-22 @ 14:27:47
URL: http://jamtmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0