vårskor

När våren o sommaren kommer så vill man alltid handla nya kläder o skor... i år vill jag ha dessa. Fast jag kan tänka mig vita eller gråa med. Perfekta för promenixen till jobbet på morgonen. Sen så får man ha med sig klackar i väskan för sena sommarkvällar, om man vill va lite extra piffig. :)



Imorrn äntligen måndag igen då jag får träffa mina fina kollegor! Har jag sagt att dem är världens bästa? Jag har aldrig trivts så bra, det känns som om jag hittat hem! Denna söndag har mest spenderats i sängen, har tittat på "Mia och Klara", "Greys", "Gossip girl" mm... o däremellan sovit. Ja ni undrar väl vad jag haft för mig i helgen? Jo jag har varit ute o dansat, två kvällar i rad! Och har haft så himla roligt o fått skavsår både på fötterna o i skrattmusklerna! Life is good! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att du äntligen "hittat hem"! Det är du värd! Vet inte riktigt om jag vet var du jobbar nu?

2009-03-30 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0