Åre!

Jag ser fram emot torsdag. Då åker vi upp till Åre där vi ska ha konferens! En hel långhelg fylld av skojiga upptåg med hela härliga gänget! Mina kollegor är galna, I tell you, GALNA! Några har redan åkt upp och några åker ikväll. Torsdag, torsdag, skynda dig! :) Det roliga är att min kompis Johnny (som blev adopterad samtidigt som mig) åker upp med sina kollegor samma dag som vi åker hem... eller ja, det va ju inte roligt, mer tråkigt... men ni förstår.

Hade jätemysigt med Helena, sushi, vitt vin, jordgubbar o lite ost! Hon vet hur hon får Lillan på bättre humör hon! Hihi.. Ooost! :) Fick ett sms förut från pappa att äntligen fått komma hem från sjukhuset. Det känns bra! Älskar dig pappi! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0