så arg att jag gråter

Jag har nu varit sjuk i två dagar o hemma från jobbet (var halvsjuk hela helgen o veckan innan men jobbade ändå o så kom ju brorsan). Kände att nu är jag less på att sitta i en överhettad lägenhet. Måste ut o få luft. Malin kom hem igår kväll så hon har hållt mig sällis idag. Hoppas jag inte smittat henne. Hur som helst så gick vi ut på en promenad, längs vattnet vid rålis o norr mälarstrand. Fan vad jag ångrar det....

Gissa vem som sitter längs vattnet om inte D's förbannade j**la f***a till exflickvän, som förpestade hela vårt förhållande. Jag kände en blick kall som is som naglade sig fast i mig, jag rös till av obehag o då såg jag henne... Åh jag blir så himla arg, så arg att jag nästan började gråta! Efter tre år tillsammans så lämnade hon oss aldrig i fred, överallt blev jag påmind om henne. Hon ringde, skickade sms, skrev till honom på msn, skrev till alla hans vänner på FB, nästlade sig in på alla möjliga sätt o vis... o han tillät det. Kanske han försökte förklara att det inte funkade att hålla på som hon gjorde, men hon fattade ju inte... o jag försökte låta det rinna av.. Men efter tre år är hon fortf som en vagel i ögat på mig. Även fast det är slut mellan mig o D. Han har tagit bort mig från msn, vi hörs el ses inte, inte mer än nödvändigt iaf, för jag blir arg o ledsen. Men under de år vi va tillsammans hade han ändå kvar henne som "vän". Åh vad det gör ont! Gud vad jag ångrar att jag gick utanför dörren idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men gumman...stackars...tänk att hon inte ens är värd att titta på dig om hon ens har mage att ge dig kalla blickar! Vad har hon för ursäkt att tycka illa om dig?! Nej, sånt där är fjantigt, tänk så! Hon är bara en barnslig pisspotta, som Becca skulle ha sagt. ;)



Kram!

2009-06-30 @ 19:43:14
Postat av: Malin W

Fy vad jobbig det lät!! Förstår att du ångrar att du gick ut och jag vet att du nog har hört nog av att det blir bättre med tiden..... även om det faktiskt blir det. Tänker på dig!

2009-06-30 @ 19:47:58
URL: http://jamtmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0