midsommarmys till tusen!

Åh vad det är skönt att va ledig! Jag har njutit till fullo heeeeela lååånga helgen! Slappat, skrattat, lekt lekar, ätit gött, dansat, druckit vin o bara haft det bra i väldigt trevligt sällskap! Det regnade på torsdagen men sen sprack det upp till midsommarafton o det blev hääärligt varmt under dagen o en fin kväll om än kylig o envisa myggor. Men det är så det ska va på midsommaren.

Idag träffade jag tre underbara vänner som jag inte sett på länge. Känns som om det va evigheter sen jag hade en helg i Sthlm men det är ju inte helt sant.. jag va ju här förra helgen med men då va jag mest bara... hmm, här men inte här? :) Hur som helst, allt är bra med mig o nu ska jag sova sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0