söndagshäng



Eftermiddagen spenderades i Folkets Park med Lisa, Erik, Sakarias, Katarina o en liten liten sötnos. Ovan ser ni klättermusen Erik. :) Vi tog en promenix till en kyrkogård med maffigaste gravplatserna o gjorde ett besök på en second hand-affär som hade söndagsöppet. Där fyndade Erik o Lisa en klocka o en porslinsros.



Vi tog sedan bussen ner mot turning torso o Sakarias o Katarinas finfina hem. Där blev det kaffe o bulle o senare grillade vi lite i ösregnet. Eller det ösregnade, o vi grillade när det hade slutat regna. Solnedgång fick vi oxå. Det blev en supertrevlig kväll o nu är jag proppmätt o lycklig. Ska lägga mig o läsa lite o hoppas att sömnen vill infinna sig snart. Jag vet, jag vänder på dygnet när jag har semester. Det bara blir så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0