vardag

Det är på något sätt lite skönt att alla röda dagar och helger är över... Nu har vardagen börjat och mina vänner har kommit hem från jul- och nyårsfiranden. Ikväll ska jag träffa Sophia. Sist vi sågs va på glöggkvällen och den känns väldigt avlägsen nu. Det enda problemet jag har just nu är att vända tillbaka dygnet och komma ur sängen på morgonen. Och att bli av med sockersuget. Det gick inget bra igår, det stod en chokladask på bordet som ville bli uppäten och så hade jag en påse med geléhallon som jag va tvungen att äta lite av... hehe... Narnia-filmen va jättemysig, lite bättre än tvåan. Men "Sagan om ringen" är fortfarande favoriten. ♥

Kommentarer
Postat av: Sophia

kul det ska bli att ses snart! :)

kaffe m mjööölk. eller kanske te

2009-01-08 @ 16:53:14
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0