chocka magen

Har börjat chocka magen med havregrynsgröt och sallad och försöker dra ner på sötsaker sedan jul och nyår... Magen tycker sådär om det. Men men, nån gång ska man ju börja! Eller?! Jag tycker ju dessutom om havregrynsgröt och sallad så det är inget problem egentligen... det är bara sockersuget som klagar. Igår gjorde jag dock ett undantag eftersom det blev marängswiss till efterrätt. Mums! Vi får se hur det blir med träningen här framöver, har inte bestämt mig för vilket träningskort jag ska ta... SATS-kortet lockar med alla danspass... men så finns det ju så många andra ställen som har bättre priser. Tjoooo! ★

Kommentarer
Postat av: Sophia

tycker du ska köpa på sats så kan vi dansa tillsammans :)

2009-01-08 @ 16:52:30
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0