★ 2008 ★

Året då allt kraschade totalt men ordnade sig på bästa sätt. Året då jag sökte mig själv och tyckte om vad jag hittade! Jag sa upp ett förstahandskontrakt och flyttade ihop med min älskling. Jag sa även upp mitt SATS-kort, ångrade mig och sa sedan upp det igen. För att nu idag skaffa ett nytt igen, Robin garvade åt min historia på SATS, jag har ju t.o.m jobbat där... Jag förlorade en av mina bästa vänner pga ett fånigt omoget bråk. Jag grävde dock ner stridsyxan ganska snabbt men inte hon, inte förrän just nu i dagarna. Ett oväntat men glädjande mail om att hon äntligen tappat bort sin yxa med. Skönt! Jag bytte anställning tre gånger, tredje gången gillt. Eller man kanske kan säga sjuttielfte gången gillt? Jag har ju tamigtusan jobbat på nästan varenda företag här i Stockholm. Detta är mitt allra första jobb med en tillsvidareanställning, inget vikariat, projektanställning, konsult, timanställning eller annat tjafs. 2008 har varit ett fantastiskt år, precis som alla andra år iofs, men detta år har jag lärt mig vara vän med mig själv. Och att vara tacksam över vad jag har! Vilken resa! ♥

Kommentarer
Postat av: madde

låter ju som en bra start på nya året. Vi kan väl ses nån dag? Det var länge sen och jag vill höra om ditt nya jobb såklart:) kram

2009-01-13 @ 11:10:47
Postat av: Malin M

Vad söt du är! Och vad bra du skriver!! Bra att du är vän med dig själv, du är en fin vän som är lätt att tycka om!! Hoppas på att ses snart!! Är jääääättenyfiken på ditt nya jobb och så var det bara så längesen sist!



Kramisar!



/Malin

2009-01-14 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0