första på länge

Idag kom första inlägget på Miss Petite på jättelänge... Kanske är det de första vårkänslorna som är på väg? Alltså den känslan av lycka som man får av att snön börjar smälta o man känner att det kanske finns lite hopp om att det kommer en vår snart? Även om det bara är slaskigt o hemskt halt ute så känner jag mig lycklig o förhoppningsfull! Jag bara läääääängtar jag efter att slänga av mig vinterkläderna o skutta runt i lätta somriga kläder o skor! Shoppa vår- o sommarkläder! Vad skoj det ska bli!

Nu har vi oxå fått veta var vi ska åka på konferans..... väldigt länge trodde vi att det skulle bli alperna som förra året. Men vi har växt så det knakar på företaget o eftersom tiderna är som de är så blir det inom Sverige, närmare bestämt mina hemtrakter. Så lägger man ihop ett o annat så förstår ni var vi kommer hamna. Ja pappa, du kan komma o ta dig en tur i backen med mig om du vill. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0