söndagshäng

Idag har jag fikat med Linda o sen gick vi en liten sväng på söder. Vi sa hej då o jag fortsatte till Ringen för att kolla om det fanns några schyssta prylar till min walk in closet... Hittade två "hänggarderober" som jag nu ska installera. Härligt att fixa o dona! Det ska se bra ut här när lillebror kommer i jul. Jag har två atk-dagar att ta ut nu innan årsskiftet så ska prata med Rosie om det imorrn. De två dagarna blir det massa fix o så en tur till Ikea o jag ska banne mig se till att få hit en elektriker med så att man får något ordentligt ljus i rummet. :) Nog för att det är mysigt med levande ljus men ibland kan man ju vilja se ordentligt. Well, time to fixifix the closet!! Sen kommer Sandra o det blir mer söndagshäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0