låååånghelg

Jag hade två atk-dagar att ta ut så jag tog ledigt i fredags o idag. :) I fredags va jag o Lisa på Ikea. Fixade bord, stolar o en byrå. Fick grejerna hemkörda på lördag förmiddag. Ikeasnubben ringde o väckte mig.. Hm, det va bra men jag hade gärna stannat i sängen. ;) Fredagkvällen hade jag spenderat hos sötaste Miranda som flyttat hit från Nyköping för att jobba på Sova. Vi lagade middag o drack vin, såg lite av idolfinalen (hade inte sett ett endaste avsnitt så det kanske va dags?) Lördagen spenderade jag med att trängas bland hysteriska julklappsletande människor, fick panik o gick hem. Tog en liten tupplur innan jag mötte upp Miranda för lite party.
Igår hade jag sjukt ont i huvudet av sangrian som bjöds kvällen innan o det va inte många knop på förmiddagen. Tanja kom med sitt lilla flyttlass o nu är vi återigen roomies nån vecka. Vi mötte upp Linda o handlade jättegoda mackor på Blooms o gick hem till mig. Söndagshäng! Efter fikat satte jag o Tanja igång med skruvandet o fick ihop byrån. Shit va bra det blev! Nu är det bara bord o stolar kvar. Ska göra ett ryck snart. Gäsp... är så trött.. kanske måste vila lite till först.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0