filmkväll

Igår blev det inte många knop. En riktig sovmorgon o frukosten blev sen. Chillade hela dan, lyssnade på musik, pratade o läste i min bok. Lagade middag o sedan kom Linda o kollade på film med oss. Vi såg State of play. Fast som vanligt vågade jag inte titta hela tiden så jag satt på skype o skrev lite med Rosie :) Vilken fegis jag är alltså! :)

Idag blir det till att få ihop bordet o stolarna. Passa på nu medan det är ljust ute... Jag har gjort en felanmälan för en vecka sen men mitt ärende va inte prioriterat skrev de tillbaka när jag frågade varför jag inte hört nåt ifrån dem. Varför skulle man behöva ha en taklampa i sitt rum för?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag har ingen taklampa i varken kök, sovrum eller vardagsrum, fungerar utmärkt :) men sen är jag ju en sucker för golv- och bordslampor med :p

2010-01-11 @ 00:29:01
URL: http://Frokenudd.wordpress.com
Postat av: Tuula

Vad handlade filmen om? :) Var det en skräckfilm, eller? :/

2010-01-11 @ 13:32:07
URL: http://tuulakunila.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandra: Jag eldar värmeljus som en galning! :) Ska fixa lite mer smålampor, det är mysigt. Men taklampa tycker jag behövs så här på vintern ibland när man liksom inte ser om kvällarna när man vill städa...



Tuula: Filmen va en thriller.. Jag blundade större delen av filmen, så nu minns jag knappt vad den handlade om :) Den började med ett mord o så journalister som började forska i det osv.. Men den va helt ok!

2010-01-12 @ 22:30:15
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0