årets sista street

Ikväll va jag på årets sista danspass med Camilla... Men vi körde på bra! Kändes härligt att skaka lite på fläsket! Buhu.. Vad ska jag nu träna under jul o nyår? Jag vägrar ligga på soffan o jäsa. Närå, jag kommer nog jäsa en hel del trots att jag jobbar mellandagarna. Sen va det ju det här med nyårsplaner. Vad tusan ska jag göra? Ska alla fira med sina pojkvänner? Är det så det ska vara nu, bara för att man är singel så blir man inte inbjuden på parmiddagar som folk envisas med att ha? Tacka vet jag de fester där alla fick komma oavsett om man va singel, förlovad, gift el player! :) Jag tror jag ska va hemma, dra på mig träningskläderna o dansa street dance hela nyårsnatten, utifall inget annat dyker upp förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0