toppat

Efter jobbet mötte jag Anna. Gick hem o sen fick Anna jämna till håret lite. Har inte klippt mig på hela sommaren... Sen fixade jag lite mat som tack för hjälpen. Kyckling med ingefära, vitlök, purjo, sweet chili, citronpeppar o kokosmjölk med bulgur till... Mumsigt värre! Och sen så fick jag en present!! En jättefin gul Adidasträningstopp! Glad! Toppat i dubbel bemärkelse, TACK, jättefina snälla Anna! Om jag bara kunde bli frisk NU så att jag kan sätta igång med träningen igen, i min gula topp! :)

Igår va jag faktiskt jätteduktig, jag packade två lådor o en ikeakasse med stövlar. Ikväll tvättar jag överkastet o badrumsmattan o så tänkte jag måla naglarna. Tanja håller på att göra ansiktsmask o filar naglarna så det passar bra med en lite lugnare kväll. Har ju ändå inte varit helt slapp ändå. Anna gick hem samtidigt  som Malin stack iväg till sin syrra för ett litet besök. Nej nu måste jag göra nåt innan jag somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0