mot ny adress

Nu har jag gjort adressändring! Tjoho! Om en vecka är jag garanterat i mitt nya hem... förhoppningsvis lite tidigare! Jag ser fram emot det jättemycket! Och sängar har jag kikat på oxå. Det kommer bli gött mos!!

Fötterna kliar fortf mest i hela världen men annars är det kanon! Karro är nere på besök o ska fixa lite grejer så idag passade vi på att ses o ha lite tidigt födelsedagsfirande. Naturligtvis blev det middag på Koppan. Sprang på Johnny o grabbarna grus där oxå. Sa grattis i efterskott till honom. :)

Nu har jag betalat räkningarna o varit duktig. Har gått över 6000 steg idag. Nu ska jag bara packa träningsväskan så man kan lägga sig o förhoppningsvis sova gott o utan besvärlig klåda. Ska ta allergitablett för säkerhetsskull. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0