brudtärna

Efter en helt galen fredagskväll vaknade jag av ett sms halv tolv på lördag morgon o sen ringde telefonen... snark.... Sophia va klar hos frissan o på väg till mig. Bara att masa sig upp ur sängen o skutta in i duschen så att man piggnade till. Roligt att sminka lite igen! Använde Sophias egen foundation o så skuggorna summer, envy, night owl och i'm amused rouge från i.d. Se så fin hon blev! Som en prinsessa! Det ska bli roligt att få se lite bilder från brölloppet sen med tärnklänningen på.



Idag söndag är jag trött o seg. Tanja o jag åt kräftor igår o sedan gick jag o mötte Lisa o Therese. Vi gick till Reisen där det va avslutsningsfest för Saturday Love-klubben som varit hela sommaren. Proppfullt med dansglada människor o grymt bra musik. Träffade några bekanta, dansade men bestämde mig för att gå hem i tid. Idag har jag ägnat förmiddagen till att försöka läsa ut min bok men den tar aldrig slut. Måste packa klart nu i veckan.. så jag antar att jag kommer läsa ut boken i mitt nya hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0