Valborg!

Idag vaknade jag pigg o utvilad. Första gången på länge. Väldigt skönt! När jag va på väg till jobbet kändes det lite trist att nästan alla man känner har halvdag el är lediga idag, men väl på jobbet så va den tanken som bortblåst. Mina härliga kollegor gör alltid dagen lättsam o rolig!

Imorse gick jag in på mitt favvocafé o skulle köpa latte, man måste ju unna sig, då sa söta killen som jobbar där att de inte öppnade förrän nio idag... Men sen sa han: Jag kan fixa en latte åt dig ändå, för det är väl det du vill ha... (Jag är ju stammis så vi börjar bli lite tjenis nu.) Sen när jag ville betala så sa han: Jag bjuder på den idag! Jag önskade honom en trevlig dag o tackade o bockade. Tänk hur små små saker kan förgylla ens dag?!

Well, have a nice day!! Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men oj då! Det där som ett möjligt ragg. Halva inne? Ha ha ha...

2009-04-30 @ 10:21:16
Postat av: Mia

Maria: Haha, han e väldigt söt den där Moccokillen... men man ska inte dejta dem som föder en! Kramen!

2009-04-30 @ 15:35:45
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0