redo för blåkulla

Ingrids 60-årsfest var en riktigt lyckad tillställning. Alla gäster var nöjda o glada o Ingrid var superfin i sin lila klänning o blomsterkrans. Hon såg ut som en sommardröm! När kalaset började lida mot sitt slut hängde jag med Cecilia, John o Fredrik hem till Fredrik för att kolla in hans nya lägenhet o dricka ett glas vin o sedan gick vi iväg till ett ställe som heter Tellus. De har inte lillonsdag i Nyköping, där har de tydligen lilltorsdag.. Men det va rätt mycket folk ute o hur som helst hade vi väldigt roligt! Men jag kan säga att jag va riktigt trött idag... Och efter gårdagens bravader passade det ju väldigt bra med en nästan 10 timmar lång bilresa till Jämtland. *gaah* Mådde nästan lite illa ett tag... Försökte sova men pappa hade på full värme så jag höll på få panik! Vi stannade i Tönnebro för fika o sen åt vi som jag tidigare berättat middag i Åsarna. Där stötte jag på gamla vännerna Adde o Carro. Alltid trevligt att se bekanta ansikten!

Nä nu gott folk har jag inte tid att sitta här mer... Kvasten är trimmad o katten redo för en tur till Blåkulla. Ska möta upp några vänner oxå så blir det värsta festen inatt! Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0