middag med moster

Idag har jag o Malin suttit vid norr mälarstrand, solat o läst bok o haft det gött. Sen shoppat lite saker till lägenheten. Måste hitta lite bra grejer för balkongen bara så det blir lite mysigare. Blommor, vaxduk, kuddar o filtar.. Haha, börjar skratta varje gång jag säger "vaxduk"..

Igår va jag på Mando Diao med Frida. Konserten va grymt bra, men det va segt innan med två förband o massa tråkig pausmusik... Nej ge mig en konsert utan tråkiga förband o massa väntan!!!

Moster ringde idag o frågade om jag hade tid för middag. Jätteglad överraskning att få umgås lite med henne! Alltid supertrevligt att träffa henne. Men nu är det dags att packa träningsväskan för imorrn är det funkdags!


Kommentarer
Postat av: Tilly

ja jag älskar klänningen. köpte en likadan svart också :)



nej håret e hemskt. haha

men ska ju börja slinga det massor med blonda slingor snart, då blir det bättre.

nu är det bara oranget. ser ut som pippi långstrump :D

men som sagt, du får se imorgon gumman. hoppas du också haft en trevlig helg. kram

2009-04-26 @ 22:14:00
URL: http://tillytilly.blogg.se/
Postat av: Nettan

Va kul att du täffat A -M.

KRAM

2009-04-26 @ 23:18:01
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=17144845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0