Söndag = Storstädning = Stek

Ja så kan man sammanfatta denna dag. Idag röjde vi alltså ordentligt och nu ser det jättefint ut här hemma förutom diskberget i köket. Men så går det när man mutar familjen för att få hjälp med att få upp tv:n på väggen. Monky kom oxå hit och snyltade mat. Potatisgratäng, tjälknul på älg, äppelkaka med vaniljsås... Ingen som går hungrig längre...
Igår började vi dagen med bagel. Sen va vi på Mio och köpte ett soffbord, det kommer nästa helg! Roligt! Och sen så köpte vi en ny matta till vardagsrummet i en butik här i närheten, halva priset! Den bar vi hem alldeles själva. Oj vilken träningsvärk i mina mesiga armar!  Storhandlade på prisextra och sen så skulle vi på bio, men vi stannade hemma ist för jag hade sån himla magvärk. Morr denna tiden på månaden! David fick springa och köpa choklad till mig. Sen borstade jag tänderna med den JÄTTEFINA tandborsten. Ni såg väl vad fin den va, rosa med fjärilar? Men nu sitter jag iaf på mattan och har det gött, mätt och belåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0