Post och dåliga nyheter

Fick två vykort från älsklingen idag, inte varje dag man får snigelpost! :) Konstigt att dem kom på samma dag oxå...



Så till den tråkiga nyheten. Han hinner typ knappt komma hem så ska han åka iväg igen på svensexa med grabbarna, hela helgen... Denna gången bär det av till Riga. Sist var de ju på Åland. Fattar inte varför alla satans svensexor ska vara någon annanstans, så att de inte kommer hem på natten? Självklart ska de hitta på massa roliga saker men varför kan man inte göra det i den stad man bor i, så att man får hem sin kille på natten/morgonkvisten? Nu vet jag att jag är extra tjurig bara för han redan varit borta i nästan 2v. Men hela sommaren har jag fått skjuta på alla våra planer pga grabbsegling med svensexa, hans byte av jobb, resan med kära mor och nu svensexa igen. När blir det en mysig resa för oss två?! Börjar känna att jag kommer i andra hand här...

Kommentarer
Postat av: Kim

Karlar!



Kom ut i helgen till Saltis o basta o bada i vår nya relax vetja! =)



Kram!

2008-09-01 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0