Aikko

Jag är kär i världens sötaste lilla hundvalp! Jag vill bara gosa sönder honom, typ! Lyckliga Louise va så stolt! :) Förutom att gosa med världens gulligaste puppy så fick jag även jättegod tacos till middag och väldigt trevligt sällskap förstås! Varför ses vi så sällan för? Mums va gott det va, fortf proppmätt! Taco med soyafärs, hade inte provat det förut men det va nice! Ska jag prova här hemma med.

Senare åkte jag iväg och mötte Sophia, Ira och Fia på Vapiano och sen gick vi förbi en sväng på East. Trevligt som tusan! Nu är jag hemma och undrar var tusan min karl håller hus?! Klockan är ju snart midnatt och han har inte packat för resan... Jaja, det är hans problem.. Grabbar packar ju inte så mycket heller. Själv skulle man ju få med halva garderoben för en helg! Nu gör iaf jag kväll.
God natt!

Kommentarer
Postat av: MissPetite

världens sötaste vovve!!!

2008-09-05 @ 13:39:05
URL: http://misspetite.bloggsida.se
Postat av: MissPetite

världens sötaste vovve!!!

2008-09-05 @ 13:39:06
URL: http://misspetite.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0