När du är lite nere

...så finns det inget bättre än att träffa en god vän och prata lite strunt och få en stor kram. Ikväll ska jag träffa Carina. David tog med sig träningskläderna imorse som vanligt och jag är trött på ensamma hemmakvällar. Träna är bra men jag förstår inte varför han ska träna hela tiden, det är ju inte så att han börjar bli överviktig el klen i kroppen om han låter bli en kväll... Imorgon ska jag träffa Anna, jättelänge sen vi sågs. Men hon har haft fullt upp med sitt lägenhetsköp, flytt och inredning och jobbresor och vi har inte lyckats tajma en dejt en enda gång nu i höst. Skandal. Men vi tar igen det imorgon. Det blir sköj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0