modevisning

Nästan nyss hemkommen från en liten modevisning. Fick följa med Carina och låtsas va hennes kollega. Det va en supertrevlig tjejkväll! Massor av fina kläder och så vann jag en liten påse med skräp oxå på en gratislott... hehe, inte direkt skräp men typ värdelösa saker. Men alltid roligt att vinna. Om man ville så fick man köpa oxå, fyndade lite men Carina hade på sig stora spenderarbyxan så hon slog mig rejält. Och det var väl första och enda gången!! Hahahaa..

Jag har börjat en ordentlig rensning i min garderob nu, så snart ska jag bjuda hem några vänner och fråga om dem vill ha nåt innan jag ger det till myrorna el vad jag nu ska göra med grejerna. Jag fattar inte hur man kan samla på sig så mycket kläder, eller förstår gör jag väl. Men när man kollar närmre på plaggen så är många av dem dåliga impulsköp som dessutom sitter illa.. huga.

Kommentarer
Postat av: Sophia

åh får jag komma? :) vi petita tjejer skulle ju ha en klädbytarafton förut, va hände med den??



hoppas du får en fin dag o att vi ses ikväll. krams tjejen!

2008-10-17 @ 10:34:01
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0