korvstroganoff och snyltgäst

Igår kom Glenn Montelli (även kallad Monky Monkson) hit och snyltade på middagen... Korvstroganoffen försvann i ett nafs när två hungriga karlar satte tänderna i den. Sen ville de även smaka på kakan som jag bakat. Och gissa om den fick bra betyg?! De tog en bit till! Jag som senaste tiden inte ens har lyckats med en kladdkaka, kände mig mycket nöjd! Ikväll ska det va tacofest på deras jobb och enligt Montelli brukar det gå vilt till, så jag ska nog inte förvänta mig en speciellt nykter David och inte heller att han kommer hem före klockan två inatt. Samt en hel del snoozande imorrn bitti.... Själv ska jag träffa Sophia och prata om vår sida, Miss Petite. Vi undrar lite över vilka det är som läser det vi skriver. Om det bara är familj och vänner el om det är några andra? Det kommer ju så väldigt få kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0