badrumsskåpet

Som sagt, jag är lite uttråkad just nu så därför har jag gjort lite ordning i badrumsskåpet. Så nu hittar jag lätt bland skuggor, rouge och foundations mm. Jag använder bara i.d. make up just nu... förutom mascaran, den är från Lancôme.. love it! När det gäller rengöring har jag blivit lite slarvig sen jag slutade jobba med alla hudterapeuter. Det blev för mycket där ett tag och jag kände mig helt förvirrad. Men jag fastnade ändå för MD formulations och Decleor, även om jag fortf tycker om Kanebo väldigt mycket. Det ÄR faktiskt skillnad på hudvård och HUDVÅRD och jag måste säga att produkterna som hudterapeuterna använder är MYCKET bättre än dem man kan handla i en vanlig mataffär. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0