Nya karaktärer och kläder

Japp, igår fick vi två nya gubbar till spelet och massa nya kläder... Men sista gubben man slogs med va skitsvår, både i time attack och story. David kom hem och hjälpte mig lite med dom svåra gubbarna. Jag har inte så farlig träningsvärk i fingrarna idag iaf. Hihi, men ikväll får jag vila för ikväll blir det tvkväll. Ugly Betty och Desperate Housewives.

Hade en liten lunchfika med Anna alldeles nyss. Har inte setts på länge så det va superroligt. Har bjudit hem henne på lunch på torsdag. Hon jobbar alldeles i närheten så det tar typ max 10 min att gå hit för henne. Hon har oxå börjat spela massa tvspel så det är kul att prata med någon som förstår hur besatt man kan bli. Hehe.. Det är henne jag brukar köra singstar med. Vi ska ha en sån kväll snart igen, det ser jag fram emot!

Vädret idag är för jävligt... öser ner regn från alla håll och kanter... Varför kan inte jag va i Thailand som Kim eller Rio de janeiro som Sandra? ♥


Kommentarer
Postat av: Irene

Hey!



spelar du wow också? :D ja det är skitkul att vara utlänning ^^ det känns som man går runt i en glasbubbla hela tiden utan egentlig kontakt m samhället. Svårt det där m kommunikation.. har inte råd att åka nånstans så jag kommer nog inte hem förrän till sommaren nästa gång :/



Firar du jul hemma eller i storstan?

2008-11-19 @ 08:08:05
Postat av: Malin

Singstar är kuul!



TV-spel var längesen jag provade, säkert skoj det med!



Kram



Malin

2008-11-19 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0