Köpenhamn

Denna dag har jag och brorsan spenderat i Köpenhamn. Vi har haft det jättebra. Jag har köpt nästan alla julklappar och så har vi gått omkring och myst. Gick förbi massa ställen som jag och David va på när vi va på semester där förra sommaren.. Och vi åkte tunnelbana! Den hade jag totalt missat att den fanns trots att David och jag nästan va där en vecka.. Vi träffade min kompis Isabelle (Lars flickvän heter ju oxå Isabelle så det kan va lite förvirrande) och fikade/åt middag på ett ställe i Christianshavn.

Tog tåget tillbaka till Malmö runt halv nio el nåt och när vi klev av stationen hörde jag en röst bakom mig som sa "men hallå där".... tänkte för mig själv, att nu va det nån som träffade nån som den känner.... men så kände jag en hand på min axel och vände mig om och där stod Lina!!! Så då gick vi till Hilton med henne och tog en öl. Hon hade jobbat hela dagen i Köpenhamn, hon pendlar, och hade oxå kommit med tåget. Det va roligt att vi hann ses en gång till innan jag åker hem imorrn. Vi hade så sjukt mycket gemensamt, människor vi känner och saker vi gjort! Underligt! Vi känner ju varandra inte så väl egentligen. Har bestämt att ses i jul oxå. Vi kommer till Östersund den 20:e december och det gör tydligen hon med.

Nu ska vi iaf sova och imorrn blir det som sagt hemfärd. Good night folks!

Kommentarer
Postat av: madde

låter ju som du har det underbart=) Kram

2008-11-25 @ 09:51:38
Postat av: Malin Wåhlén

Hej. Kul att höra att du har roligt hos brorsan och härliga Skåne. Ska ni fira jul i Alsen? Då kommer vi troligtvis att träffas, vi kommer upp till Alsen kvällen innan julafton och blir där till nyårsdan.

2008-11-25 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0