full kastrull i Malmö

Oj oj vilken dag det va igår. Sov inte på hela natten och så klev jag upp kl fem och tog tåget till Malmö. Mötte brorsan och Isabell. Vi handlade frukost och gick hem medan Isabell åkte iväg och skulle sjunga på ett slott. Han bor iaf i en helt ok funkistvåa och där käkade vi frukost och sen så däckade jag en stund i sängen.

Sen tog vi oss ner på stan, kollade lite butiker och så visade han mig sitt jobb. Han jobbar i köket i en biljardhall. Träffade Lina klockan tre för en snabbfika medan brorsan gick iväg till jobbet. Efter det kollade jag lite mer butiker och letade mig sedan till brorsans jobb, mycket imponerad över att jag hittade tillbaka dit utan att fråga om vägen.

Sen så satt jag i baren från typ halv sex och blev bjuden på mat och kaffe. Satt och snackade med chefen och hans fru och väntade på att Isabell skulle komma. Fick en drink av brorsan och när den nästan va slut så kom Isabell och tog en öl med mig. Vi spelade lite flipper och körde rally och drack lite mer öl och sen blev det shots och heeeelt galet. Brorsans kompis Hasse kom med en annan kompis och joinade oss... Amanda slutade jobba och började kvällen med en ordentlig slippry nippel som brorsan fixade.. Galet blev det. Brorsan klev av jobbet vid elva och hakade på vårat galna shotsparty. Sjukt att hans chef va där hela kvällen... 

Vet inte riktigt när vi åkte hem till brorsan... men väl hemma så spelade Isabell lite gitarr och sjöng och så hade vi bara kul tills vi somnade. Mår prima idag, konstigt nog... och vi har käkat frukost och ska snart ta oss ut på en promenad och kolla in havet. Sen får vi se vad som händer ikväll. Känns som om vad som helst kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0