SOL

Efter jobbet i fredags blev det lite spontan picnic i Rålis med Anna och hennes trevliga vänner från Piteå och två jättegulliga hundar! Efter det mötte jag älsklingen och vännerna vid Caliente. Lyckades få ett bord på uteserveringen, trots att vi blev sex personer istället för fyra! Men ack vad kallt det blev när solen gick ned... Vi tog efterrätten på La dame noire och värmde upp våra frusna kroppar.
Lördagen bestod av solning i Vasaparken och sedan glass och Quarnevalen. På kvällen grillade vi med Karolin och Monky vid Karlberg. Sedan såg vi Bee movie och åt Ben & Jerrys. Mums!
Idag har jag varit jättetrött hela dagen trots att jag sov länge. Och ingen alkohol under hela maj eftersom Marathon väntar för min sambo, så jag är sympatinykter eller vad man ska kalla det, men det var alltså inte därför som jag var trött. Vi tog oss iaf ut på en sisådär tre timmars promenad och avslutade den med bagel och latte. Har under kvällen rensat upp lite här hemma, fått upp en spegel i hallen och dammsugit.

Sophia tog en sista minuten till Mallis så Miss Petite ligger lite på is. Min andra chef är i NYC så det projektet vilar också. Men det var en lång vecka så det var skönt att vila!

image41

Kommentarer
Postat av: Madde

lät som en sköööön dag:)

2008-05-12 @ 20:17:19
URL: http://m84.blogg.se
Postat av: Mia

Madde: Ja, det var en helt fantastiskt helg! :)

2008-05-13 @ 10:27:18
URL: http://miapetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0