Marathon uppdatering

Tjohoo... Nu har min sambo klarat av en hel mara, 42,2 km! All respekt till honom och Monky! Jag och Sophia har följt dem runt staden, först vid Skeppsbron, sedan vid Strandvägen/Djurgården och slutligen vid Vasaparken. Då var det bara 3 km kvar, de såg lite trötta ut men jag peppade dem tror jag. Totala tiden blev 4.41.48. Jättebra kämpat tycker jag! (Jag har faktiskt jätteont i benen och fötterna av att gått runt massa och stått och väntat, men jag klagar verkligen inte! Ville bara säga det ändå typ. :) ) Nu väntar jag bara på att min hjälte ska komma hem så får vi se om han orkar gå ut och äta middag el om jag ska gå och handla hem någonting.
 
image59
Min hjälte i vitt och Monky i mörkt. Heja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0