En klädgalnings mardröm

ÅH NEJ! Det är inte sant!!! Inte igen... Hittade pälsängrar i garderoben igår. Både skal av dem och några som levde. Avsmak!! Vi som trodde att vi hade blivit kvitt dem nu när vi flyttat till en ny lägenhet och rensat i förra garderoben. Fy va äckligt! Och ändå så är de ju inte farliga, allt de gör är ju att äta och göra små hål på ens favoritkläder. Men det kryper i hela kroppen. Igår när jag upptäckte dem började jag gråta, fick panik (har ju fobi för maskar, larver, sniglar osv), ringde Anette som fick lugna mig eftersom David va på fotbollsträning. Har rensat ut halva garderoben nu och lagt kläderna i frysen. Måste få ut resten av kläderna ikväll och spraya hela garderoben med sånt där medel som tar kål på dem. Lägga in resten av kläderna i frysen och så har vi tvättid imorgon kväll. Kommer inte kunna slappna av förrän alla spår av dem är borta. Hela natten har jag legat och vridit mig, drömt om de små äckliga djuren, överallt hittar jag skalen från dem... Åh, vilken mardröm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

2008-05-27 @ 10:47:30
Postat av: Beatrice

Usch! Läskigt!

2008-05-27 @ 10:50:33
URL: http://beabus87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0