Behov

Åh, det går utför med mitt shoppingstopp... Vet inte varför men just de senaste dagarna har jag hittat massa saker som jag verkligen velat ha, och som jag behövt. Som ett par jeans från Rock & republic, en kjol och två par skor, en tracksuit från Juicy Couture. (Den sista kanske inte behövdes men den fick följa med hem ändå för den va så snygg och billig?) Så nu ikväll har jag roat mig med att lägga upp jeansen eftersom de va 2 dm för långa, som vanligt.. Gud va bra de sitter, har speglat mig massor och tycker faktiskt att min bak ser snygg ut i dem trots att jag inte tränat på en månad. Kanske är det just därför? Men nu är det slut på att va slapp, va till gymet i lördags och höll på att avlida. Sen har Linda och jag promenerat massor i helgen så nu känner jag att jag är på gång igen. Toppen!!! Och imorrn blir det funk!!


Kommentarer
Postat av: Malin

åh, låter som härlig shopping!! kan du inte lägga ut lite bilder på prylarna? =)

det är något visst med fint väder och shopping, jag hittar alltid mycket mer då!

träffas gärna nu snart. är hemma med min lilla sjukling idag och imorgon... men kanske senare i veckan eller veckan efter?

kram
/malin

2008-05-06 @ 09:56:42
Postat av: Mia

Jag ska lägga upp bilder så du får se!!

Kramar tillbaka

2008-05-06 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0