Nygammal trend?

Sophia vill att vi återinför en gammal trend, magväskan is back. Har hittat denna söta på ASOS, mitt favvoställe för shopping just nu. Dessutom är den på rea, och det är ju superbra när man ännu inte är helt övertygad om trenden!
Måste även säga att Sophia faktiskt såg rätt cool ut i sin gråa nyinköpta! ;)

Men sen var det ju faktiktiskt så, att hon inte va först i min kompiskrets... Nej, det var faktiskt min älskling som för två somrar sedan köpte den första magväskan. Då tyckte jag att han var helt galen som ville lägga pengar på en magväska!! Men nu hakar vi alltså på trenden! (Han spårade faktiskt ur totalt och köpte Speedos med, men det kommer jag definitivt inte att göra.. Hahahaa...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0