Vilse på rätt sätt

Idag skulle bli varmaste dagen... my ass.. Det va kvavt men inte så varmt och sen försvann solen. Men jag hann sitta ute och läsa en stund och sen tänkte jag ta en liten promenad till Slottskogen. Men då började det regna... det regnade iaf inte så mycket och inte heller så länge. Men inte hittade jag skogen inte... Skickade ett vilse-sms till Ida som sa att jag borde snart va där. Jag hittade Slottskogen men ändå inte, och sen hamnade jag i Botaniska trädgården och sen på Linnégatan och Järntorget och Haga. Hehe... Det va inte riktigt planen men det blev bra ändå. Ida kom och så fikade vi på Nöller. Mycket god latte och så en varm macka med taleggio och parma.

Nu har jag bakat en halv kladdkaka och så har Peter varit här en sväng och fikat. Ska snart visa Ida hur man lockar håret med plattången och sen blir det väl lite tv. Saknar älsklingen som tusan men tror han har de bra på sin segling. Imorrn tänkte jag åka hem till älskade Stockholm.

Kommentarer
Postat av: ladybaaaaag

hur bakar man en halv? äter man halva smeten? :) fundera på Mary så hörs vi imöra :)

2008-07-15 @ 22:16:53
Postat av: Madelene

ser att du fixat bloggen lite:) Fint!!!

2008-07-16 @ 18:02:06
URL: http://m84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0