Göteborg

Ida och jag skulle få lifta till Götet med hennes kollega Daphne och hennes vän Albert. Vi skulle bara ta oss till Sätra runt sju och sen skulle vi åka. Trodde vi ja.... Det va en afrikansk namngivningscermoni där som hade hållt på sedan klockan två och festen var fortfarande i full gång. (Nu säger jag afrikansk för att jag inte vet riktigt var dem kom ifrån, de var inte från Eritrea iaf, för då hade jag säkerligen känt igen någon plus att de inte hade samma typ av kläder.) Alla var iaf glada och vänliga och det bjöds på god mat och vi fick se den lilla söta bäbisen, endast en vecka gammal! Det var färggranna dräkter, dans och härlig musik! Men inte förrän vid tio begav vi oss därifrån och det blev en seg resa, halv tre var vi framme hos Ida. Det poppades kreolsk musik nästan hela vägen. Försökte sova lite men ville va säker på att Albert höll sig vaken vid ratten...

I Göteborg skiner solen, och efter lite sömn så är jag nu redo att ta mig ut och se om jag känner igen mig och om staden känner igen mig!

Kommentarer
Postat av: MalinW

Ja han är jättesöt min lilla älskling :) 7 år i år blir han så han är ju stor nu också :) Och precis som familjens förra katt Knutte, om du kommer ihåg han, så är även Felix utan svans. Dock ej renrasig utan en äkta bondkatt, precis som det ska vara. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2008-07-14 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0