störande grannar

Usch... för tredje natten i rad så vaknar jag av att grannarna under oss har sex, klockan va typ halv sju... Antingen sover jag väldigt lätt eller så är dem väldigt högljudda. Eller så är väggarna gjorda av papper. Vi har hört dem förut, prata och skratta tidigt som tusan. Jag vet inte om de har efterfest eller om de jobbar typ i krogbranchen och kommer hem tidigt på morgonen. Men senaste veckorna har det iaf varit extremt, inte bara skratt och prat utan stönanden och annat... Igår hade dem sex två ggr... Jag måste börja sova med öronproppar. Fy vad less jag är.. Jag är astrött nu. Man kan ju inte klaga på att grannar har sex heller, eller kan man det?! Men idag är det iaf fredag!!! Det gör att det ändå känns lite bättre. Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en skön helg.

Kram

2008-12-12 @ 12:10:35
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Malin Wåhlén

Självklart kan man klaga när grannarna har sex :) Har också haft sådana grannar, ganska jobbigt. Men snart får ni lite andrum uppe i härliga vintriga Alsen :)

2008-12-12 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0